Garantie

Wat te doen bij schade?

Schade is een vervelende situatie die helaas niet altijd te vermijden is. Toch streven we er gezamenlijk met het transportbedrijf naar om dit te voorkomen. Het is belangrijk om bij ontvangst van uw bestelling de producten grondig te controleren. Als er onverhoopt schade is aan een van de artikelen in uw bestelling, meld dit dan zo snel mogelijk na ontvangst via info@cardbasement.nl. Hoe eerder u dit meldt, hoe sneller we de schade kunnen oplossen. Graag ontvangen wij ook foto’s, zodat we de schade kunnen beoordelen.

Klachtenafhandeling

Bij Cardbasement staat klanttevredenheid voorop. Mocht u toch een minder goede ervaring hebben met uw bestelling of onze service, dan horen we dat graag. We doen ons uiterste best om uw klachten te verhelpen. Richt uw klachten tot onze Klantenservice. U krijgt altijd binnen 5 werkdagen een inhoudelijke reactie nadat we uw klacht hebben ontvangen. U kunt contact opnemen met onze klantenservice via info@cardbasement.nl. Voor een correcte en snelle afhandeling is het belangrijk dat uw e-mail zo volledig mogelijk is. In veel gevallen kunnen foto’s helpen bij de afhandeling.